Ofte stilte spørsmål

BESTILLING

Kan jeg avbryte min bestilling?
Dersom bestillingen ikke er sendt er det muligheter for kansellering. Vi ber deg derfor ta kontakt med oss på telefon så rask som mulig. Vi vil da se på hva som er gjennomførbart.

Når sendes min bestilling?
Vi arbeider hardt for at du skal få dine varer så fort som mulig, men uforutsette hendelser kan medføre forsinkelser.  Det vil normalt ta 5-7 virkedager før pakken er levert hjem til deg.

Opplever du at leveringen tar lang tid ber vi deg ta kontakt med kundeservice på mail, nor334811@bestseller.com

Kan jeg legge til flere varer etter betaling?
Nei dessverre. Da må du legge inn en ny bestilling.

Hvor er min ordrebekreftelse?
Om bestillingen er sendt inn, bekreftet og mottatt vil du automatisk få en ordrebekreftelse på mail. Dersom du likevel ikke har mottatt en ordrebekreftelse kan årsaken være:

  1. Mailen har havnet i spam
  2. Du har registrert feil mail-adresse
  3. Bestillingen ble mislykket

Kontakt kundeservice dersom du likevel ikke klarer å finne din ordrebekreftelse.

 

LEVERING

Hvordan sendes min bestilling?
PostNord Mypack Collect - pakken leveres på dør.

Er bestillingen min sendt?
PostNord henter våre bestillinger hver dag ca kl. 10. Bestillinger som er ferdigbehandlet innen kl.10 sendes samme dag. Bestillinger som er ferdigbehandlet etter dette sendes påfølgende virkedag. Alle bestillinger som legges inn fredag ettermiddag og ut søndag, sendes mandagsmorgen.

Kan jeg hente varen i butikk?
Vi tar deg gledelig imot i vår butikk på Solsiden Kjøpesenter i 1.etg. Velg da klikk & hent som leveringsmetode. Bestillingen er klar for henting etter at du har mottatt bekreftelse. Ved henting ber vi deg ha klar ordrebekreftelsen fra mail. 

Kan min pakke spores?
Ja, du finner sporing i leveransemailen. Pakken kan også spores på PostNord sin nettside ved bruk av kollinummeret oppført i leveransemailen.

Jeg får ikke til å spore min pakke, hvorfor?
Dette vil i de fleste tilfellene skyldes at pakken ikke er blitt sendt enda. Sporingen vil først aktiveres når varene er sendt fra vårt lager.

 

RETUR & REKLAMASJON

Kan varen returneres i butikk?
Det kan den! Ta med varen og ordrebekreftelse så fikser vi refusjonen på stedet.

Kan jeg bytte en vare?
Ja, men vi har dessverre ikke et system for bytting i nettbutikken, så vi ber deg derfor ta kontakt med kundeservice: nor334811@bestseller.com for å gjennomføre byttet. Vi vil minne om at varen må være ubrukt og med alle lapper på.

Ved returer per post står du selv for porto, men vi sender deg varen du vil bytte til kostnadsfritt.

Hva gjør jeg om varen er en reklamasjon?
Dersom du opplever en mangel ved varen ber vi deg sende beskrivelse, bilde og ordrebekreftelse til vår kundeservice. Vi vil da følge opp saken og gjøre en vurdering av reklamasjonen.

Hva om min vare er skadet etter sendingen?
Dersom du mottar en skadet pakke, ta kontakt med vår kundeservice og postkontoret/leveringstjenesten for å opprette krav.

 

Fant du ikke svar på det du lurte på?

Ta kontakt med vår kundeservice. Vi svarer fortløpende og innen 24 timer